Τρίτη 1 Μαΐου 2012

ΕΝΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟ ΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. 
Αν και δεν συνηθίζω να φτιάχνω μαγιάτικα στεφάνια ,αυτή τη χρονιά είπα να φτιάξω ένα ,αλλά διαφορετικό απο τα συνηθισμένα.
Είναι αφιερωμένο στο φύλακα άγγελο μου Μ.Π. ,που με φροντίζει,και με εμψυχώνει  κάθε μήνα.

 Τα λουλουδάκια και τις καρδούλες τα έχω ράψει, άλλα στο χέρι και άλλα στη μηχανή μου.
Επειδή είμαι όμως κάπως αργή, οφείλω να ομολογήσω ότι είχα ξεκινήσει πριν απο το Πάσχα να τα ράβω.
Φυσικά λίγο decoupade δεν θα μπορούσε να λείπει.Είναι σχεδόν πάντα απαραίτητο.


Επίσης σε κάθε λουλουδάκι και καρδούλα δεν έχω παραλείψει να προσθέσω και κουμπάκια....Έτσι για τσαχπινιά....

Πάντως, το ευχαριστήθηκα τόσο πολύ το στεφανάκι μου , που σίγουρα θα φτιάξω λίαν συντόμως  άλλο ένα και για μένα.Είδη έχω ετοιμάσει μερικά στολίδια...

Αυτά για σήμερα....
Σας εύχομαι και πάλι καλή πρωτομαγιά.

22 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ,Βιργινία μου!!!ΜΕ ΥΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    Πραγματικά άξιζε τον κόπο σου το στεφάνι και χαλάλι αν σε κούρασε.Πολύ ωραίο, εύχομαι έτσι να κυλήσει κι ο μήνας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ Χαρά μου!!! Καλά συνεννοημένες ειμασταν να γράφουμε ταυτόχρονα η μια στο μπλογκ της άλλης ;;; χαχαχα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Μήνα Βιργινίτσα μου!!!!!! Υπέροχο το "Αλλιώτικο Μαγιάτικο Στεφάνι"... με υπέροχα χρώματα και πολλές τσαχπινιές!!!! Πολύ τυχερός ο φύλακας άγγελός σου... να παίρνει τέτοιες αφιερώσεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Βικούλα μου !!!!Ο φύλακας άγγελος μου το έχει είδη στην κατοχή του και το καμαρώνει.Χαίρομαι πολύ γιαυτό!!!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα, Βιργινούλα! Το στεφάνι σου όμορφο, γήινο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Πεπούλα!!! Εύχομαι και σε σένα καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  5. Bιργινία μου Καλό μήνα να έχεις με υγεία! το στεφανάκι σου είναι ξεχωριστό πρωτότυπο καλοφτιαγμένο μπρἀβο σου πολύ όμορφο!!!Να είσαι καλά κι εσύ και ο φύλακας αγγελός σου.φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νάσια μου για τα καλά σου λόγια!!! Καλό μήνα και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΜΟΥ...ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ!!!ΤΥΧΕΡΟΣ Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΟΥ....ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Νένα μου!!!! Σου ευχομαι χρονια πολλα και δημιουργικα!!!!

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!ΑΛΛΙΩΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΣΟΥ!ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο σπιτάκι μου Μαρία μου και καλώ σου μήνα!!!Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα κι από μένα φιλενάδα ! Το στεφανάκι σου είναι υπέροχο !!!!!!! Τόσο ράψιμο !!! Μπράβο !!! αλλά και το ντεκουπάζ στην καρδούλα είναι πανέμορφο ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μarie Anne μου σε ευχαριστώ πολύ και καλό σου μήνα!!! Είχε όντως πολύ δουλειά και δεν του φαίνεται!! Το αποτέλεσμα όμως είναι που μετράει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βιρτζίνια το σπιτάκι σου είναι πάρα πολύ όμορφο. Όλες οι δημιουργίες σου είναι ξεχωριστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΕΛΗ!!! ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ.
    ΣΕΛΩΣΕ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ. ΕΧΩ ΠΕΘΥΜΗΣΕΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστικό, υπέροχο, καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τώρα είδα το στεφανάκι σου!!
    Εκπληκτικό, ότι πιο ωραίο έχω δει, το ερωτεύτηκα!!!
    Μπράβο και ξανά μπράβο!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ!!! ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ.ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΩ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΙΟ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΟ ...ΧΑΧΑ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!

      Διαγραφή
  15. Bom fim de semana!
    Bom domingo!

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    ❤♡
    FELIZ DIA DAS MÃES!!!

    Beijinhos.
    Brasil
    °º °♫♫♪¸.•°`

    ΑπάντησηΔιαγραφή