Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ


Πριν απο ένα μήνα είχα ανεβεί στην όμορφη Κεφαλονιά.Αυτή η εποχή είναι  η πιο κατάλληλη για να μαζέψει κανείς υλικά της φύσης .Πιστέψτε με ,υπάρχει ολόκληρος θησαυρός....

Πήγα λοιπόν στο σπήλαιο της Δρογκαράτης που είναι μόλις δυο χιλιόμετρα απο το σπίτι μου για να μαζέψω βρύα τα οποία  ευνοούνται απο την υγρασία που υπάρχει εκεί .

Το σπήλαιο αυτό είναι περίπου δυο εκατομμυρίων ετών και είναι ξακουστό για την απίστευτη ακουστική του. Χρησιμοποιείται ως συναυλιακός χώρος(πράγμα που με βρίσκει εντελώς αντίθετη ,γιατί καταστρέφεται με την κακή του χρήση).  Έχει σταθερή θερμοκρασία 15 βαθμούς Κελσίου και έχει 217 σκαλιά(τα οποία έχω ανεβοκατεβει χιλιάδες φορές,μιας που εργαζόμουν εκεί για αρκετά χρόνια ως ξεναγός).Μπορώ να πω οτι αξίζει να το επισκεφτεί κανείς για να απολαύσει τους πανέμορφους σταλαγμίτες και σταλαχτίτες του.....



 Τα βρύα λοιπόν που βρίσκονται στο σπηλαίο αυτό τα χρησιμοποιώ για να στολίσω της αμμόπετρες που μαζεύω απο την Σκάλα Κεφαλονιας τις οποίες συνδυάζω  με θαλασσόξυλα που μαζεύω αυτή την εποχή απο τη θάλασσα.

  Μη φανταστείτε ότι τα βρύα τα μαζεύω μέσα απο το σπηλαίο....Όχι, δεν θέλω να το ενοχλήσω...
Τα μαζεύω απο τα δέντρα και τους σταλαγμίτες που βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο.

 



Να οι πέτρες που σας έλεγα.... Μπορώ να πω ότι χαίρομαι να δουλεύω με αυτά τα υλικά.

  Το μόνο μου πρόβλημα είναι το θέμα των μοτίβων μου.Θέλω να ταιριάζουν απόλυτα με τα φυσικά αυτά υλικά.


Βρίσκομαι μόνιμα σε αναζήτηση θεμάτων που έχουν να κάνουν με τα ζώα κυρίως .
Που θα μου πάει θα τα ανακαλύψω και μετά.... δεν θα αφήσω πέτρα για πέτρα χα χα...

Αυτά για την ώρα..Ελπίζω να μη σας κούρασα με την πολυλογία μου .
Καλό σας βράδυ λοιπόν.Θα τα πούμε σύντομα....


17 σχόλια:

  1. Κοριτσάκι έχω μείνει ΑΦΩΝΗΗΗ...
    Τι υπέροχοι συνδυασμοί είναι αυτοί!!!
    Ειλικρινά ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ.
    Αχ, τι μου θύμισες νυχτιάτικα Δρογκαράτη, Σκάλα, ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ, μόνο αυτό.
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΚΛΙΘΕΙΣ ΕΣΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!!ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ!!! ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ....ΜΩΡΕ ΘΑΡΘΩ ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΩΝΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ. ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!! ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ,ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  3. Άψογο αποτέλεσμα...καλαίσθητο σ'όλα του!Το σπήλαιο όντως είναι πανέμορφο...κι εμένα μου έκανε εντύπωση που επιτρέπουν εκεί μέσα συναυλίες...Καλώς σε βρήκα...και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!ΤΕΛΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΝΕΡΓΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΠΤΗΣΣΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ!!!

      Διαγραφή
  4. Καλά, δεν σου λέω τίποτα για τις υπέροχες πέτρες σου, τα έχουμε ξαναπεί !!! Τα βρύα όμως, ήθελα να ρωτήσω, πώς διατηρούνται ??? Δεν μαδάνε? δεν ξεραίνονται? δεν χάνουν το χρώμα τους?
    Καλό ξημέρωμα Βιργινία μου !! Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΡΕ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!!ΖΑΛΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.ΧΑΧΑΧΑ...
      ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ; ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ. ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΧΥΛΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!
      ΛΟΙΠΟΝ ,ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΑ ΒΡΥΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΑΛΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΞΕΡΑΙΝΩ ΣΕ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΕΡΙΖΟΝΤΑΙ . ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΦΡΕΣΚΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΔΗΜΑ...ΟΧΙ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΑΔΑΝΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ.ΤΑ ΚΟΛΛΑΩ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΜΕ ΘΕΡΜΗ ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΕΛΥΣΑ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΟΥ...
      ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  5. Με αυτές τις πέτρες σου... δηλώνω τρελαμένη!!!!!! Όπως πάντα φανταστικές!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!! ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

      Διαγραφή
  6. Αχ αυτές οι πέτρες! Λατρεμένες ! Να'σαι καλά, Βιργινούλα με τις ομορφιές σου! Φιλί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!! ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ!!!!

      Διαγραφή
  7. ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑΑ!!! ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ! ΚΑΛΟ Π-Σ-Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ Evie μου!!!! ΚΑΛΟ Σ/Κ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΗΚΕΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!ΕΨΑΞΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!! ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΟΜΟΡΦΑ ΜΟΤΙΜΑ ΤΑΙΡΙΑΣΜΕΝΑ ΓΗΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΣΑΤ ΚΛΑΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΥΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΣΠΩ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΟΙ ΑΜΜΟΠΕΤΡΕΣ ΟΛΑ !!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΑΣΙΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!! ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ !!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα κι από εμένα και καλώς σε βρήκα!
    Πανέμορφες οι πετρούλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή